آفرینش

من چیزی ندیده ام در جاده های بی پایان، جزء درخشش و صمیمتِ هستی!

آفرینش

من چیزی ندیده ام در جاده های بی پایان، جزء درخشش و صمیمتِ هستی!

بهار می آید

نام هنرمند: ارکیده هدف جو | عنوان اثر: زن ایرانی | تکنیک: آکریلیک | ابعاد: 60در70سانتیمتر

ارکیده هدف جو | عنوان اثر: زن ایرانی
...
دست می کشم

به لباس ها
کتاب ها
و شمعدانی که کنار پنجره است

بهار می آید
با باران و عطری که
بویِ خاک می دهد.

نمی دانم
اگر سرخی وُ تازگیِ لاله ها
صدایِ دایره زنگیِ نبود
بهار را در میانِ
گل هایِ پارچه ای وُ
عطرهایِ مصنوعی
چگونه پیدامی کردم؟

بهار
مدت هاست
که کارت پستالش را به جای پست
با لک لک ها
که هم جوارِ رودخانه اند
می فرستد

من
در میانِ منظرۀ کارت پستالی
که در آن
زمین چون سیاره ای بدون مرز
در کهکشان می چرخد
به تکرار
زاده می شوم.

روزهایی هایی
که ما با هم ملاقات می کنیم
زیاد نیست

من
متاسفم
برای این زمستانِ عزیز
که نمی‌تواند
بهار را ببیند.
فرشته نوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.